luni, 17 mai 2010

Botezul

Tot discând cu unii şi cu alţii, mi-am dat seama că noi nu avem un nume. Sau avem, dar e atât de sec : Teatru Forum Târgovişte. Şi atunci, m-am gândit... de ce să nu îl botezăm cumva? Ceva gen : Ţestoasele vesele (Alexandra ştie!!).

Ok, deci, ca să fiu scurtă şi să nu mă apuc aici să scriu romane despre necesitatea individualizării noastre prin alegerea unui nume, gândiţi-vă la cum să ne numim grulul de TF! Pentru acest lucru, mă bazez şi sau în special pe fondatorii/veteranii grupului : Denisa, Alexandra şi Diana.

Hugs!

Iulia.

4 comentarii:

  1. Mitzzu spune : "Poti fi chiar tu!"

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) vai! testoasele vesele..
    eu credeam ca va numiti "Happy end" :-??
    daca e prea siropos, iti promit ca voi transpira in cautarea unui nume :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ii trebuie un nume?
    Mai important este ceea ce poate sa faca.

    RăspundețiȘtergere